Predstavljen obnovljeni pikap Fiat Toro
Brazilska filijala koncerna Stellantis predstavila je obnovljeni „putnički” pikap Fiat Toro, koji je najavljen pre nedelju dana. Podsetimo, ovaj kamionet […] Чланак Predstavljen obnovljeni pikap Fiat Toro се појављује прво на Auto Republika.

Brazilska filijala koncerna Stellantis predstavila je obnovljeni „putnički” pikap Fiat Toro, koji je najavljen pre nedelju dana. Podsetimo, ovaj kamionet na platformi Small Wide 4×4 proizvodi se u Brazilu od 2016. godine, a upravo je ta zemlja i glavno tržište za ovaj model. Pikap je već prošao kroz nekoliko modernizacija i i dalje uživa veliku potražnju, pa je umesto potpuno nove generacije usledio još jedan redizajn.
Fiat Toro je dobio novu, izražajniju masku hladnjaka sa uvučenim vertikalnim letvicama – u skupljim verzijama ove letvice su hromirane. Pikap je zadržao prednju svetlosnu grupu u dva nivoa, ali su gornje sekcije dnevnih svetala dobile novi oblik, a zamenjena je i LED tehnologija. Pored toga, LED farovi su sada deo standardne opreme (ranije je najjeftinija verzija imala halogene). Toro je dobio i stroži dizajn prednjeg branika i nova zadnja svetla. Tu su sada i zadnje disk kočnice umesto doboša, kao i novi dizajn naplataka (17 ili 18 inča).
Kao i ranije, sve verzije umesto klasične preklopne zadnje stranice imaju dvokrilna vrata tovarnog prostora; posle ovog fejslifta pored tih krila dodati su vertikalni prorezi. Crna ploča koja povezuje vrata (i ujedno služi kao ručka) sada je izdužena. Tovarna platforma verzije Ultra i dalje ima fabrički ugrađen tvrdi poklopac.
U unutrašnjosti promena je malo. Najveće novine su drugačija ručica menjača i elektronska parkirna kočnica. Osvežena je i grafika standardne digitalne instrument table (7 inča), a na kraj centralnog tunela ugrađeni su novi ulazi za USB.
Kao i ranije, Fiat Toro se nudi u pet paketa opreme: Endurance, Freedom, Volcano, pomenuti Ultra i Ranch. Osnovni model ima klima-uređaj, multimedijalni sistem sa ekranom od 7 inča i tempomat. Počev od verzije Freedom dodaju se ekran od 8,4 inča, automatska klima i kamera za vožnju unazad.
Fiat Toro Volcano donosi i kožnu unutrašnjost, kao i bežično punjenje za telefon.
Najskuplji Ultra i Ranch imaju vertikalni multimedijalni ekran od 10,1 inča, sistem automatskog kočenja, automatsko uključivanje i isključivanje farova i sistem za održavanje vozila u traci. Adaptivni tempomat i sistem nadzora mrtvog ugla nisu dostupni ni uz doplatu.
Mehanika ostaje nepromenjena. U verzijama Endurance, Freedom, Volcano i Ultra pikap je opremljen četvorocilindričnim turbo motorom 1.3 Turbo Flex, koji radi na benzin ili na u Brazilu široko rasprostranjeni etanol. Bez obzira na vrstu goriva, motor razvija 176 KS i uparen je sa klasičnim šestostepenim automatskim menjačem, dok je pogon samo na prednje točkove.
Fiat Toro Volcano može da se dobije i sa turbodizelom, a ovaj motor je jedini dostupan u najluksuznijem Toro Ranch. Početkom ove godine dizelaši su prešli sa motora 2.0 Multijet II od 170 KS na 2.2 Multijet II sa 200 KS. Dizeli imaju devetostepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka.
Cena restilizovane verzije sa motorom 1.3 Turbo Flex i prednjim pogonom kreće se od 159.490 do 196.490 brazilskih reala (25,2-30 hiljada evra), dok će se pikap sa turbodizelom 2.2 i pogonom na sve točkove prodavati za 210.490–228.490 reala (33,25-36,1 hiljada evra). Uskoro bi trebalo da bude obnovljen i blizanac modela Toro – Ram 1000.
AutoRepublika
(82)
Чланак Predstavljen obnovljeni pikap Fiat Toro се појављује прво на Auto Republika.
Koja je vaša reakcija?






