Suzuki ima novi znak
Suzuki menja svoj znak prvi put od 2003. godine. Oštro oblikovano slovo „S“ ostaje, ali sada sa ravnom površinom bez […] Чланак Suzuki ima novi znak се појављује прво на Auto Republika.

Suzuki menja svoj znak prvi put od 2003. godine. Oštro oblikovano slovo „S“ ostaje, ali sada sa ravnom površinom bez hroma. Novi znak sledi trend drugih proizvođača automobila koji uvode jednostavne, dvodimenzionalne znakove.
U različitim industrijama 3D amblemi sa odsjajima sve češće se napuštaju u korist dvodimenzionalnih, ravnih varijanti. Najnoviji primer je upravo japanski proizvođač automobila Suzuki.
Znak i dalje nosi prepoznatljivu siluetu slova „S“, koja se od 1958. godine gotovo nije menjala. Novina je glatka, ravna površina sa suptilnim konturama koje prate ivice. Sjajni hrom zamenjen je srebrnom nijansom koja podseća na mat aluminijum. Suzuki ističe da će ova odluka biti i ekološki prihvatljivija kada se znak koristi na automobilima.
Kompanija za sada nije prikazala novi logo na fizičkom automobilu – dostupna je samo digitalna verzija. Ažurirani znak deo je šire promene identiteta brenda pod sloganom „By Your Side“ („Po vašem boku“). Prvi put će se pojaviti na konceptima koji će biti predstavljeni na sajmu Japan Mobility Show 2025, 30. oktobra.
Novi izgled će potom postepeno biti uveden u čitavu globalnu ponudu Suzukija. Kako proporcije znaka ostaju iste, proizvođač će verovatno moći da ga montira na maske hladnjaka i zadnji deo postojećih modela, bez čekanja na restilizacije.
AutoRepublika
(31)
Чланак Suzuki ima novi znak се појављује прво на Auto Republika.
Koja je vaša reakcija?






