Za sada je ovo samo konceptni automobil. Ali već je dobro razvijen. „Galaktička krstarica“ ima izgled koji je utemeljen na klasičnim kanonima. Školjka, iako uglasto „skockana“, ipak donosi sve ivice koje su naposletku pažljivo zaobljene.
Kao što i priliči izložbenom automobilu, izdašno je opremljen dodacima i opremom koja olakšava kretanje na svim terenima, uključujući tu i ušice za vuču, ranac na stražnjici i merdevine na zadnjim stubovima, kao i ekspedicijski, to jest izletnički prtljažnik. Imidž krunišu masivni točkovi sa „zubastim” gumama, takozvanim kramponkama, i rezervni točak okačen na zadnjim vratima.
Eklektičan enterijer kombinuje trendovske elemente i namerno dodatu brutalnu klasiku. Na komandnoj tabli su instalirana tri ekrana. Dva displeja su smeštena ispred vozača i suvozača (potonji prikazuje dodatne informacije od značaja tokom terenske upotrebe), kao i tablet u sredini.
Centralni tunel na dva nivoa pruža dovoljno mesta za dva reda fizičkih tastera i dugmadi, držača za čaše i podloga za bežično punjenje. Međutim, centralno mesto ovde zauzima ogroman menjač i selektor režima vožnje na lošim terenima. Turistički organizator sa preklopnim stolom ugrađen je u vrata prtljažnika.
Geely ostaje tih kada se povede priča o tehničkim parametrima svog „galaktičkog krstaša”, ali rado govori o nekim njegovim karakteristikama. Na primer, Galaxy Cruiser ume da pliva!
Krosover može da se kreće po vodi brzinom do 8,5 km/h, ali ne duže od dva sata. Štaviše, radar i sonar su čak obezbeđeni za navigaciju na vodi. Potpuno kontrolisana šasija i točkovi sa pojedinačnim elektromotorima izgledaju obično na ovoj površini, što omogućava okretanje rezervoara na licu mesta i kretnju koja podseća na način na koji to čini rak.
Navodi se da je veštačka inteligencija integrisana u sistem aktivnog vešanja, kao i u hibridni pogonski sklop, koji preuzima kontrolu, birajući optimalni režim rada agregata i prilagođavajući šasiju, pa i upravljanje tokom trajanja specifičnih uslova na putu. Možda je Geely Galaxy Cruiser zbog toga tokom testova uspeo da prođe test izbegavanja prepreka, i to pri brzini od 80 km/h. Ovo je navod za čiju istinitost se takođe moramo osloniti na samog proizvođača.
Na kraju da kažemo i da se izveštava o tome kako je Galaxy Cruiser opremljen najnovijom trakcionom baterijom komercijalnog naziva Geely Golden Short Blade, a koja je sposobna da izdrži deformacije, vatru, pa čak i detonaciju. Datum izlaska serijske verzije takvog krosovera nije prijavljen, ali je jasno da neće dobiti sva najavljena i u koncept ugrađena dostignuća i novotarije.
AutoRepublika