Mikroven Suzuki Every pretvoren u automobil za avanture
Zahvaljujući brojnim pogodnostima, u Japanu su neverovatno popularni kei-automobili — minijaturne mašine sa motorima male zapremine. Osim toga, Japanci veoma […] Чланак Mikroven Suzuki Every pretvoren u automobil za avanture се појављује прво на Auto Republika.

Zahvaljujući brojnim pogodnostima, u Japanu su neverovatno popularni kei-automobili — minijaturne mašine sa motorima male zapremine. Osim toga, Japanci veoma vole izlete u prirodu. Zato ne iznenađuje što čak i strogo gradski kei-automobili redovno dobijaju avanturističke, pa i terenske verzije. Sada se takva varijanta pojavila i kod mikrovena Suzuki Every, koji se bez ozbiljnih promena proizvodi još od 2015. godine.
Nova modifikacija nosi naziv Suzuki Every J Limited, a njene glavne spoljne odlike su crni sjajni branici. U istoj boji izvedena su i kućišta bočnih retrovizora, ručice na vratima i središnji stubovi. Every J Limited može biti obojen u sivu, plavu, zelenu ili narandžastu boju, a predviđen je i set šarenih grafičkih nalepnica za karoseriju. Čelični naplaci su dobili moderne ukrasne poklopce.
U strogoj saglasnosti s propisima za kei-automobile, Every ima vrlo skromne dimenzije: dužinu od 3.395 mm, širinu 1.475 mm i visinu 1.910 mm. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.430 mm. Uprkos tome, u kabini specijalne verzije našlo se mesta za brojne kamperske dodatke. Na primer, mrežasti prtljažnik ispod krova ili posebne šine na zidovima, na koje se može kačiti jednostavan pribor. Na spisku opreme nalaze se i krovni nosač, multimedijalni sistem sa sedmoinčnim ekranom i podrškom za Bluetooth, kamera za vožnju unazad, USB priključak i dodatna GPS antena.
Putnički mikroven Suzuki Every konstruisan je na osnovi popularnog malog kamioneta Suzuki Carry, s motorom smeštenim ispod prednjih sedišta, pa formalno ima motor u sredini. Osnovne verzije Everyja opremljene su trocilindarskim atmosferskim motorom zapremine 658 „kubika“, ali avanturističkoj verziji pripada isključivo turbopunjena varijanta istog agregata. On razvija maksimalnih 64 KS, što je i gornja granica za kei-automobile, uz obrtni moment od 95 Nm. U paru s njim dolazi CVT, a pogon može biti zadnji ili na sva četiri točka.
Suzuki Every J Limited već je dostupan u Japanu po ceni od 1,84 miliona jena (12.500 dolara) za verziju sa zadnjim pogonom i 1,99 miliona jena (13.500 dolara) za varijantu s pogonom na sva četiri točka. Inače, prošle jeseni proizvodnja modela Suzuki Every pokrenuta je i u fabrici PakSuzuki u Pakistanu, što je izuzetno retka pojava da kei-automobili zvanično izađu iz okvira japanskog tržišta.
AutoRepublika
(39)
Чланак Mikroven Suzuki Every pretvoren u automobil za avanture се појављује прво на Auto Republika.
Koja je vaša reakcija?






