Još jedna električna verzija Toyote C-HR – bez sufiksa „plus” i samo sa pogonom na sve točkove

Kompaktni krosover Toyota C-HR druge, aktuelne generacije trenutno se ne prodaje u Sjedinjenim Američkim Državama, iako je prethodna verzija tamo […] Чланак Još jedna električna verzija Toyote C-HR – bez sufiksa „plus” i samo sa pogonom na sve točkove се појављује прво на Auto Republika.

Maj 16, 2025 - 06:38
 0  10
Još jedna električna verzija Toyote C-HR – bez sufiksa „plus” i samo sa pogonom na sve točkove

Kompaktni krosover Toyota C-HR druge, aktuelne generacije trenutno se ne prodaje u Sjedinjenim Američkim Državama, iako je prethodna verzija tamo bila dostupna (imamo test te verzije u arhivi).

Razlog je slab interes za prethodni benzinski model, jer su kupci prešli na krosover Toyota Corolla Cross. Ipak, danas je američko odeljenje marke najavilo povratak modela C-HR. Međutim, ovaj model, koji postoji isključivo kao hibrid, deli sa prethodnikom samo ime. Naime, pod nazivom Toyota C-HR u SAD će se prodavati veći električni automobil koji je pre samo nekoliko meseci debitovao u Evropi kao Toyota C-HR+.

Podsetimo, električni model se bazira na platformi e-TNGA. Kada je reč o dizajnu, američka i evropska verzija izgledaju identično. Jedina razlika je što američka verzija Toyote C-HR ima crne ambleme, oznake i zaštitne obloge na zadnjem braniku umesto srebrnih.

Dužina modela C-HR za američko tržište iznosi 4.519 mm, širina 1.869 mm, visina 1.621 mm, a međuosovinsko rastojanje 2.751 mm. Evropski C-HR+ ima slične dimenzije, osim visine (1.595 mm).

Američkim kupcima novi model će biti ponuđen u dve verzije opreme – SE i XSE. Osnovni model ima felne od 18 inča, električni pogon za vrata prtljažnika, grejanje volana i prednjih sedišta, odvojene ekrane za instrument tablu i multimediju, dve bežične površine za punjenje uređaja, kao i bezbednosni paket Toyota Safety Sense 3.0 (adaptivni tempomat, sistemi za automatsko kočenje, zadržavanje u saobraćajnoj traci i nadzor mrtvog ugla).

Druga verzija uključuje felne od 20 inča, digitalni retrovizor, memoriju za podešavanja vozačevog sedišta i sistem pomoći u vožnji u saobraćajnim gužvama.

U Evropi Toyota C-HR+ se nudi sa pogonom na prednje točkove (167 ili 224 KS) ili sa dvomotornim pogonom na sve točkove (343 KS), uz dve varijante baterije (57,7 ili 77 kWh). U SAD će novi C-HR biti dostupan isključivo sa pogonom na sve točkove (takođe 343 KS) i samo sa jačom baterijom (oko 75 kWh). Deklarisani domet iznosi 467 km (verovatno prema američkim standardima). Ubrzanje od 0 do 97 km/h traje oko 5 sekundi.

Električni krosover Toyota C-HR će na američko tržište stići sledeće godine (u Evropi porudžbine za C-HR+ počinju već 2025). Kao i u Evropi, cene za sada nisu objavljene.

U međuvremenu, u SAD je predstavljen i električni krosover Toyota bZ – to ime nosi redizajnirani bZ4X na tom tržištu.

AutoRepublika

(50)

Чланак Još jedna električna verzija Toyote C-HR – bez sufiksa „plus” i samo sa pogonom na sve točkove се појављује прво на Auto Republika.

Koja je vaša reakcija?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow