Honda Accord dobila napredni auto-pilot
Aktuelna generacija sedana Honda Accord startovala je u Japanu prošlog proleća, dok se na drugim tržištima pojavila tokom 2023. godine. […] Чланак Honda Accord dobila napredni auto-pilot се појављује прво на Auto Republika.

Aktuelna generacija sedana Honda Accord startovala je u Japanu prošlog proleća, dok se na drugim tržištima pojavila tokom 2023. godine. Kineska verzija sa četiri vrata već je prošla i kroz restilizaciju. Do sada je model u Japanu bio dostupan samo u jednom paketu opreme, ali sada je dodata i druga varijanta — i upravo je japanski sedan dobio unapređeni sistem Honda Sensing 360+.
Glavna novina je napredni autopilot: pri vožnji autoputem vozač može da skloni ruke sa volana. Elektronika koristi ne samo informacije sa radara i senzora, već i podatke iz satelitskog navigacionog sistema. Ako ispred nema drugih vozila, Accord održava zadatu brzinu. Ako se ispred pojavi drugo vozilo, sedan će se pozicionirati iza njega, održavajući bezbedno rastojanje. Kada sistem otkrije sporije vozilo ispred, unapred će upozoriti vozača i pomoći u preticanju.
Ipak, postoje ograničenja: pri aktivaciji auto-pilota vozač mora da prati saobraćaj, a funkcija je dostupna isključivo na brzim magistralama. Accord je pritom postao prva serijska Honda opremljena ovim sistemom.
Sistem Honda Sensing 360+ uključuje i tehnologiju za sprečavanje nesreća u krivinama: ako automobil ulazi u krivinu prevelikom brzinom, sistem prvo upozorava vozača da uspori, a ako reakcije nema, vozilo automatski počinje da usporava. Tu je i poboljšani monitoring stanja vozača — ako vozač ne reaguje na vizuelna i zvučna upozorenja, Accord će postepeno početi da koči, zaustaviće se, uključiće sva četiri migavca i pozvaće pomoć.
Spolja se nova verzija prepoznaje po crnim kućištima retrovizora i originalnim 18-inčnim felnama. Unutrašnjost može biti obložena crnom ili belom kožom.
Kao i ranije, Accord se u Japanu nudi isključivo kao hibrid sa sistemom e:HEV, koji uključuje atmosferski dvolitarski motor po Atkinsonovom ciklusu, elektromotor i generator. Ukupna snaga sistema je 207 KS, a pogon je isključivo na prednje točkove.
Za Accord e:HEV sa sistemom Honda Sensing 360+ traži se 5.999.400 jena, što je oko 36,7 hiljada evra po trenutnom kursu. Osnovna verzija sedana košta 5.599.000 jena (oko 34,25 hiljada evra). U Hondi za sada nisu objavili planove da verziju sa auto-pilotom ponude i na drugim tržištima.
AutoRepublika
(85)
Чланак Honda Accord dobila napredni auto-pilot се појављује прво на Auto Republika.
Koja je vaša reakcija?






