Šta BMW planira za nastup na sajmu IAA u Minhenu
Kao i u godinama 2021. i 2023, BMW, Mini i BMW Motorrad predstaviće novitete na dva centralna mesta: na IAA […] Чланак Šta BMW planira za nastup na sajmu IAA u Minhenu се појављује прво на Auto Republika.

Kao i u godinama 2021. i 2023, BMW, Mini i BMW Motorrad predstaviće novitete na dva centralna mesta: na IAA Mobility Summitu u hali A1 na sajamskom prostoru i u Open Space zoni na trgu Max-Joseph-Platz ispred Minhenske opere. Ovaj prostrani Open Space u centru Minhena, površine 3.000 kvadratnih metara, biće besplatno dostupan posetiocima na zvaničan dan otvaranja, u utorak 9. septembra od 11 do 21 sat, od srede do subote od 11 do 23 sata, kao i u nedelju 14. septembra od 10 do 17 sati, navodi proizvođač.
BMW Welt i BMW Muzej učestvuju sopstvenim izložbama i konceptima na najvažnijem automobilskom i mobilnom događaju godine. Već u ponedeljak 8. septembra u 8 sati biće otvoren IAA Mobility Summit na sajamskom prostoru, prvenstveno namenjen stručnim posetiocima, i biće otvoren do petka 12. septembra svakog dana od 9 do 18 sati.
BMW će u svom matičnom gradu predstaviti jednu od najznačajnijih modelskih novosti u svojoj istoriji: električni SUV iX3, prvi model Nove klase, koji će na sajmu IAA Mobility 2025 imati svetsku premijeru pred publikom. Istovremeno sa Novom klasom, BMW uvodi, kako navodi, „revolucionarno nove i vizionarske tehnologije za budućnost cele BMW Grupe“. Novi iX3 prvi put prikazuje ogroman tehnološki iskorak u mnogim oblastima: elektromobilnosti, konceptu prikaza i upravljanja, digitalizaciji, umrežavanju, dizajnu, održivosti i tehnološkoj otvorenosti. Od inovacija Nove klase imaće koristi svi budući BMW-ovi modeli, bez obzira na pogonski sistem.
Kao glavna zvezda BMW-ovog nastupa 2025. godine, novi iX3 biće u centru pažnje. Pored izlaganja više primeraka ove svetske premijere, na centralnoj bini na trgu Max-Joseph-Platz ispred Minhenske opere svakodnevno će se održavati „masterclass“ radionice o ovom modelu. Takođe, svakog od šest sajamskih dana biće demonstriran potpuno novi sistem prikaza Panoramic iDrive, koji je BMW razvio u potpunosti samostalno. Ova inovacija iz modela iX3 postepeno će se uvoditi i u sve buduće BMW-ove modele.
Poseban deo Open Spacea biće posvećen programu BMW Charging u kombinaciji sa aktuelnim električnim automobilima poput modela iX ili i5. Stručnjaci će objašnjavati ne samo opcije javnog punjenja već i ponudu BMW Charginga za kućno punjenje putem različitih uređaja wallbox. BMW Charging će na IAA Mobility po prvi put prikazati i bidirekciono punjenje dostupno u iX3. Ova tehnologija omogućava vozilu iX3 da energiju iz svoje visokonaponske baterije isporuči u kućnu električnu mrežu („Vehicle-to-Home“ – V2H) ili u javnu mrežu („Vehicle-to-Grid“ – V2G).
Pored fokusa na iX3 kao prvom modelu Nove klase, posetioci će moći da vide i druge BMW-ove modele, kao i vozila marki Mini, BMW M i BMW Motorrad. U Open Spaceu će biti izloženi potpuno električni modeli i4, i5, i7 i iX, kao i plug-in hibridi X3 30e xDrive i M5 Touring.
BMW Motorrad će u centru Minhena prikazati električne skutere CE 02 i CE 04, dok će koncept Vision CE pružiti uvid u to kako dizajneri i inženjeri zamišljaju budućnost potpuno električnih skutera u velikim gradovima.
Mini će na IAA Mobility 2025 imati dva izložbena prostora u srcu Minhena: Open Space na trgu Max-Joseph-Platz i centralni Mini paviljon na Lenbachplatzu. Brend će tom prilikom ponuditi dubok uvid u svoju DNK, a svetsku premijeru imaće i dva konceptna vozila JCW (John Cooper Works), koja će biti u centru pažnje Minijevog paviljona i predstavljati motorsport kao ključni deo identiteta ostrvske marke.
Porodična zona (Family Area) u Open Spaceu i 2025. godine nudiće sadržaje za decu, mlade i porodice, uključujući Lego radionice, Disney+ Dance Challenge sa Lilom i Stitchom, kreativne aktivnosti, radionice i vodenu stanicu. Program će biti obogaćen dodatnim atrakcijama, uključujući i sadržaje na krovnoj terasi.
Pored izložbe na trgu Max-Joseph-Platz, iX3 će dominirati i na štandu BMW Grupe veličine 2.000 kvadratnih metara u sajamskom prostoru u istočnom delu grada (Riem). Pored izloženih vozila, fokus će biti na inovacijama poput Panoramic iDrive sistema, eDrive tehnologije šeste generacije i nove kontrole vozne dinamike preko visokoperformansnog računara „Heart of Joy“.
Panoramic iDrive obuhvata ekran preko cele donje širine vetrobranskog stakla, novo multifunkcionalno volan sa tehnologijom Shy Tech i centralni displej, a biće predstavljen i kroz posebnu animaciju. Stručnjaci će na Summitu govoriti i o temama kao što su vodonične gorivne ćelije, alternativna goriva, plug-in hibridi i tehnologije punjenja.
Na štandu BMW Grupe posetioci će moći da vide i legendarni BMW 1500 iz šezdesetih godina, prvi model originalne Nove klase, koji je na sajmu IAA u Frankfurtu 1961. godine bio glavna zvezda i označio početak svetskog uspeha BMW-a u segmentu premijum automobila. Novi BMW iX3 iz 2025. godine ima sve preduslove da nastavi taj uspeh kao prvi model nove ere.
Od 6. septembra iX3 će biti izložen i u BMW Weltu u severnom Minhenu, uz inovacije kao što su Panoramic iDrive i BMW Charging. Tokom IAA, posetioci koji dođu da pune svoje električne automobile na punionicama BMW Welta dobiće osveženje i, po želji, besplatnu personalizovanu turu o modelu iX3 i tehnologiji punjenja.
Neposredno pred početak IAA, ispred BMW Welta biće otvoren novi prostor za brzo punjenje pod nazivom BMW Welt High-Power-Charging, sa osam brzih punjača, koji je dizajniralo BMW-ovo inovaciono odeljenje Designworks. Od 8. septembra i tokom cele IAA biće održavane prezentacije i stručna predavanja povodom ovog novog servisa.
BMW-ov muzej će posetiocima IAA predstaviti novu digitalnu ponudu: BMW Museum DigiTour, veb-aplikaciju koja ne zahteva preuzimanje i nudi interaktivno iskustvo otkrivanja istorije marke BMW. U ponudi je „highlight“ tura kroz klasike marke, digitalna verzija tekuće izložbe „Belle Macchine – italijanski automobilski dizajn u BMW-u“, kao i planirane tematske ture za porodice i decu. Aplikacija je besplatna, dostupna na više jezika i prikazuje retke arhivske materijale.
Tema održivosti prisutna je u svim BMW-ovim premijerama i inovacijama na IAA, sa ciljem smanjenja emisije CO₂ tokom celog životnog ciklusa vozila. Nova klasa intenzivira te ciljeve – od razvoja proizvoda, upotrebe sekundarnih materijala, nabavke sirovina, proizvodnje, faze korišćenja, pa sve do reciklaže.
BMW Group primenjuje principe održivosti i na svojim izložbenim prostorima: oko 80% instalacija, nameštaja i materijala na Open Spaceu je reciklirano ili nabavljeno za dugotrajnu upotrebu na budućim događajima. Na Summitu je udeo ponovo korišćenih materijala još veći, a jednokratno se koriste samo grafike ili materijali koji se brzo troše, poput podnih obloga ili zidnih panela.
AutoRepublika
(22)
Чланак Šta BMW planira za nastup na sajmu IAA u Minhenu се појављује прво на Auto Republika.
Koja je vaša reakcija?






