Proizvodi sa nula posto marže nevidljivi u marketima: Šulićeva kampanja više marketing nego pomoć građanima

Iako bi ova kampanja Ministarstva trgovine i turizma Srpske trebalo da traje do kraja mjeseca izgleda se ona završila i prije. The post Proizvodi sa nula posto marže nevidljivi u marketima: Šulićeva kampanja više marketing nego pomoć građanima appeared first on Capital.ba - Informacija je capital.

Jun 21, 2025 - 07:36
 0  10
X
Proizvodi sa nula posto marže nevidljivi u marketima: Šulićeva kampanja više marketing nego pomoć građanima

BANJALUKA – Proizvode sa nula odsto marže u marketima u Republici Srpskoj gotovo je nemoguće pronaći, obzirom da se radi o 30 proizvoda koji su izloženi među hiljadama drugih, da ih u nekim marketima ni nema, a i tamo gdje ih ima od 30 smo uspjeli pronaći svega pet.

Iako bi ova kampanja Ministarstva trgovine i turizma Srpske trebalo da traje do kraja mjeseca izgleda se ona završila i prije.

U jednom od banjalučkih marketa nakon to smo obišli sve police sa izloženim proizvodima pitali smo zaposlene da li imaju nešto od proizvoda sa nula posto marže.

„Bilo je, ali sada nemamo ništa“, rekli su nam u marketu.

Kampanja nije urodila plodom

Iako je je ministar trgovine i turizma Denis Šulić početkom marta predstavljajući kampanju rekao da su se proizvođači, distributeri i trgovci odrekli marže na 30 proizvoda, uglavnom prehrambenih koji su u prosjeku jeftiniji oko 20-30 odsto u drugom marketu pronašli smo samo par proizvoda sa oznakom „0% marže – Jer nam je stalo“.

„Po našem viđanju ovo nije urodilo plodom niti očekivanim, niti bilo kakvim. Prvo od broja proizvoda koji su bili na ovoj listi do trgovaca koji su se uopšte uključili u ovu priču“, izjavila je izvršni direktor Udruženja za zaštitu potrošača “Don” iz Prijedora Murisa Marić.

Prema njenim riječima ovo je bio dobar pokušaj Ministarstva trgovine da nekako pokaže ljudima da se na njih misli, da mogu nekako i trgovce uvući u jednu postignu priču da imamo određene proizvode sa nula posto marže.

Istakla je da je svaka nova nabava bilo koje vrste robe već imala novu cijenu.

„Proizvodi nisu bili toliko baš atraktivni za naše potrošače, odmah su na početku svi reagovali „nećemo svakodnevno uzimati kečap“, a sa druge strane potrošači su javljali da ista vrsta kečapa u četiri tržna centra ima četiri različite cijene, tako da nekako uopšte govoriti o 0% marže je postalo preapsurdno“, istakla je Murisa Marić.

Naglasila je da trgovci rade za svoj profit i da su se proizvodi koji su bili na ovoj listi izgubili u svim akcijama koje trgovci imaju tokom sedmice, za vikende, za određene dane ili kategoriju stanovništva. Te akcije su mnogo više urodile plodom nego ova priča. Srpskainfo

The post Proizvodi sa nula posto marže nevidljivi u marketima: Šulićeva kampanja više marketing nego pomoć građanima appeared first on Capital.ba - Informacija je capital.

Koja je vaša reakcija?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow