Predstavljen italijanski sportista Automobili Mignatta Rina sa američkim V8 motorom
Apeninsko poluostrvo obiluje automobilskim firmama najrazličitijih veličina i ambicija. Sada se toj zajednici pridružila još jedna: novoosnovana kompanija Automobili Mignatta […] Чланак Predstavljen italijanski sportista Automobili Mignatta Rina sa američkim V8 motorom се појављује прво на Auto Republika.

Apeninsko poluostrvo obiluje automobilskim firmama najrazličitijih veličina i ambicija. Sada se toj zajednici pridružila još jedna: novoosnovana kompanija Automobili Mignatta iz regiona Pijemont predstavila je svoj prvi model – Rina.
Reč je o elegantnoj „barchetti“, izrađenoj u stilu sportskih automobila iz šezdesetih godina.
Automobil je potpuno lišen krova, pa čak i pravog vetrobranskog stakla. Konstrukcija karoserije je jednostavna i elegantna – u osnovi se radi o monokoku od ugljeničnih vlakana, izrađenom kao jedinstvena celina. I ostali paneli karoserije su od ugljenika, pri čemu su pojedini delovi ostavljeni neofarbani kako bi se naglasila struktura materijala. Napred su felne od 19 inča, pozadi od 20 inča, obuvene u polutrkačke gume (semi-slicks).
Unutrašnjost je svedena, s dominacijom analognih instrumenata i prekidača. Centralno mesto na instrument-tabli zauzima veliki obrtomer, čija crvena zona počinje nakon 6.000 obrtaja u minuti. Brzinomer se nalazi odvojeno, na centralnoj konzoli, ispod kojeg su poređani niz klasičnih prekidača i upravljačka jedinica klima-uređaja sa tri rotacione komande. Klasična sedišta ne postoje – kožni jastučići su fiksirani direktno na ležišta integrisana u ugljenični monokok.
Motor je smešten napred, ali njegovo poreklo i tačne tehničke specifikacije još nisu zvanično objavljene. Poznato je samo da je u pitanju atmosferski V8 zapremine 5,0 litara. Sve upućuje na to da se radi o motoru Ford Coyote, koji pokreće i modele poput Forda Mustanga. Na njegovoj doradi je radila kompanija Italtecnica, poznata po saradnji na pogonskim jedinicama za restomod projekte firme Totem. Prema pisanju italijanske štampe, suva masa Rine iznosi oko jedne tone, a odnos snage i mase je 2 kg po konjskoj snazi, što znači da motor razvija približno 500 KS.
Uz motor je uparen šestostepeni manuelni menjač, smešten pozadi u skladu sa „transaxle“ rasporedom. Snaga se prenosi na zadnje točkove, između kojih se nalazi mehanički diferencijal sa ograničenim proklizavanjem. Takođe su najavljeni podesivo ogibljenje i kočioni sistem Brembo – napred sa šestoklipnim čeljustima, pozadi četvoroklipnim.
Cena ovog automobila iznosi 290.000 evra. Serijska proizvodnja planirana je za 2026. godinu, a godišnja proizvodnja biće ograničena na trideset primeraka. Ipak, o drugim ograničenjima za sada nema informacija. U narednom periodu kompanija Automobili Mignatta planira da sprovede završna testiranja i objavi precizne tehničke i dinamičke karakteristike prvenca.
AutoRepublika
(42)
Чланак Predstavljen italijanski sportista Automobili Mignatta Rina sa američkim V8 motorom се појављује прво на Auto Republika.
Koja je vaša reakcija?






