Land Rover Defender doživeo blage izmene

Druga generacija modela Land Rover Defender pojavila se 2019. godine i od tada je gotovo svake godine dobijala manje dorade. […] Чланак Land Rover Defender doživeo blage izmene се појављује прво на Auto Republika.

Maj 29, 2025 - 21:43
 0  10
Land Rover Defender doživeo blage izmene

Druga generacija modela Land Rover Defender pojavila se 2019. godine i od tada je gotovo svake godine dobijala manje dorade. Ipak, pravo osvežavanje još uvek nije sprovedeno — nije se desilo ni sada, ali je kompanija JLR najavila novu seriju osveženja, uključujući i vizuelne promene.

Izmene spoljašnjeg izgleda pre svega se odnose na svetlosnu signalizaciju. Prednja svetla su dobila drugačije bočne sekcije pozicionih svetala, dok su zadnja svetla dobila zatamnjene difuzore. U standardnu opremu sada su uključena maglenke. Branici, otvori za vazduh na prednjim blatobranima i zaštitne obloge na haubi ukrašeni su umetnutim panelima sa teksturom. Na točkovima su se pojavili sjajni crni poklopci za centralni deo felne. Paleta boja karoserije proširena je za sivu Borasco i zelenu Woolstone, a kupcima su sada dostupni i 22-inčne felne sa sedam krakova, takođe u sivoj boji.

U unutrašnjosti je sada ugrađen veći ekran multimedijalnog sistema: sada 13,1 inč umesto dosadašnjih 11,4. Ispod ekrana i dalje se nalazi analogni panel za upravljanje klimom, ali je oblik izmenjenog menjača blago promenjen. Centralna konzola sada ima novu kliznu sekciju, a dostupni su i džepovi u donjem sloju tunela koji sprečavaju ispadanje sitnih predmeta.

Elektronski sistemi vozila sada uključuju napredni terenski tempomat i sistem za praćenje umora vozača, koji koristi kameru u kabini i senzor za detekciju položaja volana.

Paralelno sa osnovnom verzijom, unapređena je i vrhunska verzija Defender Octa. Paleta boja karoserije proširena je sivom Borasco i plavom Sargasso. Pored već dostupne mat zaštitne folije, uvedena je i bela, koja će biti dostupna za naručivanje tek krajem godine.

U ponudi su i opcioni dekorativni elementi spoljašnjosti i unutrašnjosti od sečenog ugljeničnog kompozita. Takođe, ponuđen je i fabrički čekrk iliti vitlo (do 4,5 tona), smešten u ugljeničnom kućištu. Za verziju sa produženim međuosovinskim rastojanjem, Defender 130, može se naručiti i ugrađeni kompresor za naduvavanje pneumatika.

Ponuda pogonskih agregata ostala je ista. U Evropi Defender može biti opremljen trolitarskim šestocilindričnim turbodizel motorom Ingenium (200–300 KS), hibridnim pogonom sa dvolitarskim turbočetvorocilindrašem i elektromotorom (300 KS), kao i petolitarskim benzinskim kompresorskim V8 motorom (425–525 KS). U ponudi za američko tržište ostaju i benzinski motori Ingenium zapremine 2,0 i 3,0 litra.

Na vrhu globalne ponude nalazi se Defender Octa sa 4,4-litarskim biturbo V8 motorom iz BMW-a (635 KS i 750 Nm), uz dodatno unapređeno vešanje. Osveženi Defenderi već su dostupni za naručivanje u Evropi.

AutoRepublika

(54)

Чланак Land Rover Defender doživeo blage izmene се појављује прво на Auto Republika.

Koja je vaša reakcija?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow