Honda Jazz Crosstar dobila skromna osveženja i simbolično poskupela na duplo nižu cenu nego u Evropi

Honda Fit (poznata na kod nas kao Jazz) debitovala je još 2001. godine, dok je aktuelna, četvrta generacija predstavljena u […] Чланак Honda Jazz Crosstar dobila skromna osveženja i simbolično poskupela na duplo nižu cenu nego u Evropi се појављује прво на Auto Republika.

Jul 15, 2025 - 09:10
 0  10
X
Honda Jazz Crosstar dobila skromna osveženja i simbolično poskupela na duplo nižu cenu nego u Evropi

Honda Fit (poznata na kod nas kao Jazz) debitovala je još 2001. godine, dok je aktuelna, četvrta generacija predstavljena u oktobru 2019. godine (imali je par puta na testu). Model je osvežen 2022. godine, kada je u ponudu dodat i „sportski“ paket RS, koji se razlikuje od standardnog Fita i „povišenog“ Fita Crosstara i po izgledu. A sada je kompanija otkrila koje novine je dobila verzija „na štiklama“.

Spisak izmena zapravo je prilično skroman. Tako je Honda Fit Crosstar dobila osveženu paletu boja, u koju je dodat ekskluzivni tamnozeleni ton, dostupan samo za ovu verziju. Inače, i standardni Fit je dobio novu boju – „bisernu plavu“. Kod Crosstara su sada i kućišta spoljnih retrovizora srebrna, dok su pre restilizacije bila crna.

 

Fit Crosstar je osvežen i zahvaljujući novim ručicama vrata, koje su sada u boji karoserije umesto crne. Model je i dalje dostupan u jednobojnoj i dvobojnoj varijanti – s crnim prednjim i zadnjim stubovima krova i crnim krovom, dok su krovni nosači u oba slučaja crno-srebrni. Pored toga, krosoverska verzija dobila je srebrnu ukrasnu traku sa logotipom u sredini, smeštenu između zadnjih svetala, iznad mesta za tablicu.

U kabini takođe ima nekoliko novina. Fit Crosstar sada ima potpuno crni volan sa dve prečke, prednju konzolu u dve boje (siva boja zamenjena je tamnoplavom), a sedišta su presvučena kombinacijom tkanine i kože u sivo-plavo-crnoj šemi. Na bočnim delovima sedišta nalazi se bela i jarko žuta dekorativna prošivenost.

Što se tehnike tiče, kod svih verzija Fita ona je ostala nepromenjena. Svi modeli su dostupni s prednjim ili pogonom na sve točkove. Na domaćem (japanskom) tržištu osnovne verzije pokreće atmosferski 1,5-litarski četvorocilindarski motor i-VTEC snage 118 KS i obrtnog momenta 142 Nm, uparen sa CVT-om.

Druga opcija pogona je hibridni sistem e:HEV, koji se sastoji od atmosferskog 1,5-litarskog četvorocilindarskog motora snage 106 KS (127 Nm) uparenog sa eCVT-om i elektromotorom od 123 KS i 253 Nm obrtnog momenta.

Prodaja osvežene verzije Honde Fit Crosstar na japanskom tržištu je počeka 11. jula. Usput, kompanija je saopštila da je revidirala preporučene maloprodajne cene svih verzija ovog modela „kao odgovor na rast globalnih troškova sirovina i logistike“. Tako sada osnovna verzija s prednjim pogonom i benzinskim motorom u Japanu košta 1.776.500 jena (10.364 evra), što je za 327 evra više nego ranije.

Osveženi Fit Crosstar s prednjim pogonom košta najmanje 2.363.900 jena (13.791 evro), dok varijanta s pogonom na sve točkove košta 2.574.000 jena (15.017 evra).

Iako znamo da su cene u Japanu niže, opet nas je frapiralo saznanje da se u Evropi za Jazz traži i trostruko veća suma od početne u Japanu.

AutoRepublika

(178)

Чланак Honda Jazz Crosstar dobila skromna osveženja i simbolično poskupela na duplo nižu cenu nego u Evropi се појављује прво на Auto Republika.

Koja je vaša reakcija?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow