Explorer je najnoviji Ford s izdanjem Tremor
U Fordovom svetu, modeli sa oznakom Tremor predstavljaju neku vrstu „mlađeg brata velikog Raptora“. Dok su Raptori pravljeni da jure […] Чланак Explorer je najnoviji Ford s izdanjem Tremor се појављује прво на Auto Republika.

U Fordovom svetu, modeli sa oznakom Tremor predstavljaju neku vrstu „mlađeg brata velikog Raptora“. Dok su Raptori pravljeni da jure preko neravnog terena i izdrže ozbiljna maltretiranja bez obzira na podlogu, konfiguracija Tremor dodaje sličnu robusnost – ali u blažoj formi. Na primer, Bronco Raptor možete bez problema lansirati preko peščane dine ili voziti kroz vodu dubine do 94 cm, ali s novim Explorerom Tremorom iz 2026. godine to baš i ne biste želeli.
Međutim, ono što ovaj model nudi jeste mogućnost da svoju porodicu ili prijatelje povedete na avanture koje bi za standardni SUV s tri reda za sedenje bile nepreporučljive. Tremor nije prva verzija Explorera s fokusom na robusnosti, tu titulu je ranije držao Timberline, koji je izostao u modelu za 2025. godinu kada je Explorer dobio ozbiljno osveženje, to jest novu instrument tablu i napredniju tehnologiju. Sada, deo opreme sa Timberlineove verzije prelazi na Tremor.
Ovaj novitet dolazi sa čitavim nizom poboljšanja za vožnju van puta: zaštitne metalne ploče ispod karoserije, specijalno podešeno ogibljenje sa specifičnim oprugama i stabilizatorima, kao i povećanim klirensom za 2,5 cm, što povećava uglove prilaza i odlaska – korisno za prelazak preko prepreka.
Takođe, Tremor dolazi na sve-terenskim pneumaticima sa izraženim profilom marke Bridgestone Dueler, montiranim na jedinstvene 18-inčne felne sa upadljivim narandžastim detaljem oko ventilskog otvora, što olakšava pronalaženje pri spuštanju ili povećavanju pritiska u gumama. Taj isti narandžasti detalj, koji Ford naziva „electric spice“, pojavljuje se i na prednjim instalacijama za šlepanje, kao i na maski hladnjaka u kojoj su smeštena dva LED svetla.
Ispod haube, osnovni Tremor pokreće 2,3-litarski turbobenzinski četvorocilindraš sa 300 konjskih snaga. Standardni pogon na sva četiri točka dolazi sa Torsenovim zadnjim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem, što znači više prijanjanja kad teren to zatraži. Za one koji žele više snage pod nogom, Tremor je dostupan i sa istim motorom koji pokreće sportski Explorer ST – 3,0-litarski V6 sa dva turbo punjača, koji isporučuje impresivnih 400 „grla“ i maksimalnih 563 Nm obrtnog momenta.
Unutra, Tremor deli digitalni kokpit sa ostalim modelima iz 2026. godine – tu je 12,3-inčna digitalna instrument tabla i 13,2-inčni ekran multimedije. Ekskluzivni za Tremor su narandžasti šavovi na sedištima i detalji na instrument tabli i vratima, kao i naziv modela izvezen na prednjim naslonima za glavu.
Standardno dolazi i sistem kamera od 360 stepeni, dok su masažna sedišta i B&O ozvučenje sa 14 zvučnika dostupni uz doplatu. Fordova opcija za vožnju bez ruku, Blue Cruise, takođe je u ponudi, a verzija 1.5 sada podržava i automatsku promenu trake.
Ford je potvrdio da je novi Explorer Tremor već moguće poručiti, ali se u izložbeno-prodajnim salonima očekuje tek kasnije tokom godine. Cena još nije poznata, ali se pretpostavlja da će početna tarifa biti oko 52.000 dolara. Zvanične informacije još čekamo.
Ako tražite SUV koji može da posluži kao porodični prevoz, ali koji neće pokleknuti kada poželite da pobegnete s asfalta – Ford Explorer Tremor je vredan pažnje.
AutoRepublika
(17)
Чланак Explorer je najnoviji Ford s izdanjem Tremor се појављује прво на Auto Republika.
Koja je vaša reakcija?






