Lista modifikacija je tipična za juniorske klase relija. Pre svega, da bi se ispunili bezbednosni propisi organizacije FIA, hečbek Alpine A290 Rally poseduje sedišta – kadice marke Sabelt i zavareni sigurnosni kavez.
Kočni sistem je rekonstruisan. Na prednjoj osovini su ugrađeni šestoklipni mehanizmi sa diskovima prečnika 350 milimetara, a na zadnjoj osovini su ugrađene jednoklipne čeljusti s diskovima prečnika 280 mm. Antiblokirajući sistem kočnica je rekonfigurisan za trke. U sistem vešanja su ugrađeni amortizeri ALP Racing, 18-inčni naplaci marke Evo Corse su obuveni u gume Michelin Pilot Sport A.
Međutim, pogonski sklop je ostao praktično netaknut. Kao i civilna Alpine A290, i verzija za reli pruža pogon samo na prednje točkove, a jedan elektromotor razvija 220 KS i 300 Nm. Ista vatrena moć je dostupna i za drumske modifikacije GT Performance i GTS.
Trakciona baterija kapaciteta 52 kWh je takođe deo serijske opreme. Međutim, za trkački hečbek su deklarisani drugi algoritmi upravljačke elektronike i ugrađen je ZF-ov diferencijal sa ograničenim proklizavanjem. Konačno, da bi se impresionirali posada, a i gledaoci, sistem za imitaciju zvuka motora je rekonfigurisan.
Prva živa demonstracija verzije Rally održaće se na Festivalu brzine u Gudvudu, koji je na programu već sledeće nedelje. Ali u kom šampionatu će se Alpine A290 Rylly takmičiti, to još nije sasvim jasno. Obećavaju da će kasnije napraviti monokup, a sada se predlaže učešće samo u nekim brendiranim takmičenjima marke Alpine, gde su obećane posebne nagrade i posebna infrastruktura za punjenje.
Alpine A290 Rally možete kupiti za 60 hiljada evra, dok drumska verzija sa 220 konjskih snaga košta od 42 hiljade evra.
AutoRepublika