UniCredit Bank unaprijedila m-ba aplikaciju: Pristupačno digitalno bankarstvo za sve
U skladu sa svojim strateškim opredjeljenjem za inkluzivnost, digitalnu transformaciju i društvenu odgovornost, UniCredit Bank d.d. predstavila je novu verziju m-ba aplikacije, dodatno prilagođenu osobama s oštećenjem vida. Cilj je osigurati da savremene bankarske usluge budu dostupne svim korisnicima, bez prepreka. Nova verzija aplikacije sada pruža punu podršku za TalkBack (Android uređaji) i VoiceOver (iOS uređaji) naratorske [...] The post UniCredit Bank unaprijedila m-ba aplikaciju: Pristupačno digitalno bankarstvo za sve appeared first on Biznis Info.

U skladu sa svojim strateškim opredjeljenjem za inkluzivnost, digitalnu transformaciju i društvenu odgovornost, UniCredit Bank d.d. predstavila je novu verziju m-ba aplikacije, dodatno prilagođenu osobama s oštećenjem vida. Cilj je osigurati da savremene bankarske usluge budu dostupne svim korisnicima, bez prepreka.
Nova verzija aplikacije sada pruža punu podršku za TalkBack (Android uređaji) i VoiceOver (iOS uređaji) naratorske tehnologije, koje osobama s oštećenjem vida omogućavaju glasovno navođenje i čitanje sadržaja na ekranu. Aktiviranjem ovih funkcija u postavkama uređaja, korisnici mogu dobiti zvučne povratne informacije o svim elementima aplikacije, uključujući dugmad, menije i opcije, što omogućava jednostavnije i sigurnije korištenje mobilnog bankarstva.
Osim integracije sa sistemskim naratorima, nova verzija aplikacije uključuje i niz dodatnih poboljšanja u oblasti digitalne pristupačnosti:
- Logičan i smislen redoslijed čitanja elemenata, kako bi narator jasno i korisno prenosio informacije
- Vidljivost fokusa za asistivne tehnologije, odnosno jasan vizualni indikator koji prikazuje koji je element trenutno selektovan
- Poboljšan kontrast boja i veća čitljivost – radi lakšeg prepoznavanja sadržaja
- Veće ikonice i optimizovan raspored dugmadi, što dodatno olakšava navigaciju korisnicima sa smanjenom motorikom
Ova nadogradnja dio je šire inicijative UniCredit Bank usmjerene ka razvoju održivog, inkluzivnog i tehnološki naprednog bankarstva. Ulaganjem u pristupačna digitalna rješenja, UniCredit nastavlja da gradi okruženje u kojem svi korisnici, bez obzira na individualne mogućnosti, mogu ravnopravno koristiti usluge.
Pored unaprjeđenja aplikacije, UniCredit Bank nudi i UniCredit Mastercard Touch kartice – posebno dizajnirane za slijepe i slabovidne osobe. Kartice imaju bočne ureze koji omogućavaju jednostavnu identifikaciju dodirom, čime se olakšava samostalna upotreba u svakodnevnim transakcijama. Dodatno, izrađene su od recikliranog materijala, čime banka aktivno doprinosi očuvanju okoliša.
Kroz ove inicijative, UniCredit Bank nastavlja afirmisati vrijednosti jednakosti, odgovornosti i tehnološkog napretka, stvarajući digitalno bankarstvo koje je pristupačno, sigurno i jednostavno za svakoga, bilo kada i bilo gdje.
The post UniCredit Bank unaprijedila m-ba aplikaciju: Pristupačno digitalno bankarstvo za sve appeared first on Biznis Info.
Koja je vaša reakcija?






