Ryanair i Wizz Air: Ko je lider u BiH i u regionu
Ryanair je drugo ljeto zaredom učvrstio svoju poziciju vodećeg niskotarifnog prevoznika u bivšoj Jugoslaviji, nadmašivši konkurenta Wizz Air. Ryanair, koji opslužuje četiri od sedam tržišta u regiji, u usporedbi s Wizz Airom, koji posluje na svima, ove ljetne sezone ima 5.020.450 sjedala na tržištu, 12,7 posto više u odnosu na prošlu godinu, odnosno dodatnih 567.616 [...] The post Ryanair i Wizz Air: Ko je lider u BiH i u regionu appeared first on Biznis Info.

Ryanair je drugo ljeto zaredom učvrstio svoju poziciju vodećeg niskotarifnog prevoznika u bivšoj Jugoslaviji, nadmašivši konkurenta Wizz Air.
Ryanair, koji opslužuje četiri od sedam tržišta u regiji, u usporedbi s Wizz Airom, koji posluje na svima, ove ljetne sezone ima 5.020.450 sjedala na tržištu, 12,7 posto više u odnosu na prošlu godinu, odnosno dodatnih 567.616 sjedala u odnosu na ljeto 2024.
Preko 80 posto Ryanairovih kapaciteta ovog ljeta na području bivše Jugoslavije nalazi se u Hrvatskoj, gdje ima nešto više od četiri miliona prodajnih sjedala, u odnosu na 3,8 miliona prošle godine.
Aviokompanija ima 597.332 sjedala u Bosni i Hercegovini, gdje je dodala dodatnih 236.376 sjedala. Ryanair također raste u Srbiji, gdje je dodao 31.506 sjedala na svojim operacijama u Nišu. Trendu se suprotstavlja Crna Gora, gdje je avioprijevoznik ovoga ljeta smanjio kapacitet za 17,4 posto, odnosno 44.180 sjedala, na ukupno 209.688, izvještava Ex-Yu Aviation News.
Wizz Air je prošle godine izgubio prvo mjesto najvećeg niskobudžetnog operatera u bivšoj Jugoslaviji zbog problema s njegovom flotom, što je rezultiralo obustavom niza ruta i smanjenjem frekvencija na drugima.
Prijevoznik se ovog ljeta počinje vraćati i ima 3.677.782 sjedala u regiji, 15,2 posto više u odnosu na prošlu godinu, odnosno blizu pola miliona dodatnih sjedala. Po prvi put nakon više od decenije, Srbija će postati najveće tržište Wizz Aira u regiji, ispred Makedonije.
Niskobudžetni prijevoznik ima 1.209.280 sjedala u svojim operacijama u Beogradu i Nišu, što je povećanje od 20,4 posto, odnosno preko 200.000 dodatnih sjedala. S druge strane, na makedonskom tržištu ima 1.200.610 sjedala, što je blagi pad od 0,9 posto u odnosu na prošlo ljeto.
Treće najveće tržište Wizz Aira u bivšoj Jugoslaviji je Bosna i Hercegovina, gdje je dodao 201.332 sjedala za ukupno 383.236. U Prištini se ovaj zračni prijevoznik ovog ljeta može pohvaliti s 336.110 sjedala, što je povećanje od 26,8 posto, odnosno dodatnih 71.000 sjedala. Slijedi Crna Gora s 303.442 mjesta, što je poboljšanje od 12,2 posto. Hrvatska se suprotstavlja trendu kao jedino tržište u bivšoj Jugoslaviji ovog ljeta na kojem će Wizz Air imati manje kapaciteta nego prošlog ljeta.
Avioprijevoznik je u prodaju stavio 245.104 sjedala, što je pad od 4,3 posto, odnosno blizu 11.000 sjedala manje. Prijevoznik u Sloveniji ima 41.760 sjedala, što je rast od 28,9 posto, odnosno dodatnih 9.360 sjedala.
Ryanair će biti veći od Wizz Aira samo u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, no sam opseg poslovanja u tim državama osigurao mu je ovo ljeto poziciju najvećeg niskotarifnog prijevoznika u bivšoj Jugoslaviji.
The post Ryanair i Wizz Air: Ko je lider u BiH i u regionu appeared first on Biznis Info.
Koja je vaša reakcija?






