Oznaka “Made in Germany” ima najveće povjerenje potrošača širom svijeta
Oznaka uvedena krajem 19. veka u Velikoj Britaniji da se domaća privreda zaštiti od uvoza iz Njemačke The post Oznaka “Made in Germany” ima najveće povjerenje potrošača širom svijeta appeared first on Capital.ba - Informacija je capital.

BERLIN – Proizvodi sa oznakom porijekla “Made in Germany” (proizvedeno u Njemačkoj) uživaju, prema jednoj studiji, najveći međunarodni ugled.
Ovu oznaku potrošači širom svijeta vide kao najpouzdaniju, čak i ispred odgovarajuće oznake Švajcarske, navodi se u anketi Instituta iz Nirnberga za tržišna istraživanja.
Prema toj anketi, 66 odsto ispitanika ima povjerenje u proizvode “Made in Germany”, a na drugom i trećem mestu su Švajcarska i Japan.
Njemačka oznaka porijekla najčešće pozitivno utiče na odluku o kupovini. U anketi je to navelo 65 odsto ispitanika, zatim slijede oznake Švajcarske, 62 odsto i Japana, 59 odsto.
Za analizu je u martu anketirano 20.000 ljudi iz 10 zemalja – Francuske, Poljske, Njemačke, Italije i Velike Britanije, kao i iz SAD, Japana, Meksika, Južne Afrike i Indije.
Oznaka porijekla “Made in Germany” uvedena je krajem 19. veka u Velikoj Britaniji da se domaća privreda zaštiti od uvoza iz Njemačke, navodno lošeg kvaliteta.
Danas su te riječi znak kvaliteta, što potvrđuje i anketa. “Made in Germany” se najčešće povezuje sa kvalitetom, navode istraživači iz Nirnberga.
Suprotno važi za Kinu. “Made in China” ima loše rezultate bilo da je riječ o povjerenju ili o odluci o kupovini. Ipak, ta oznaka se najviše primjećuje.
Sledi “Made in USA”, dok je Njemačka na četvrtom mjestu po prepoznatljivosti.
Potrošače “Made in Germany” najviše asocira na automobile i kućne aparate.
Druge oznake, kao što je “Made in France”, povezuju se sa većim brojem proizvoda, na primjer kozmetikom, odećom, hranom i vinom.
Oznaka “Made in USA” se, s druge strane, u najboljem svjetlu povezuje sa veštačkom inteligencijom.
The post Oznaka “Made in Germany” ima najveće povjerenje potrošača širom svijeta appeared first on Capital.ba - Informacija je capital.
Koja je vaša reakcija?






