MINHEN – Njemački potrošači kupuju manje piva. Pad prodaje od 6,8 posto u prvih pet mjeseci ove godine ima historijske razmjere, prema pivovari Veltins.
Tržište piva trenutno slabi u mjeri kakvu nismo vidjeli od ponovnog ujedinjenja Njemačke, rekao je Rainer Emig (Rainer), direktor prodaje u Veltinsu.
Pad od oko 2,3 miliona hektolitara od januara do maja u usporedbi s istim razdobljem prošle godine otprilike je dvostruko veći od uobičajenog godišnjeg pada.
Tržište već slabi. Čak i tokom pandemije 2021. prodano je više piva.
Do kraja godine pivovare vjerovatno neće moći nadoknaditi ovaj neočekivano veliki udarac.
“Puno sunca, toplo i suho – vrijeme u prvoj polovici godine zapravo je trebalo pomoći pivarima i ugostiteljima”, rekao je direktor pivovare Volker Kuhl.
“Ali nije. Ljudi su i dalje stezali remen”, dodao je Cool.
Očekuje se da će negativni trend proći do 2026. godine, prenose Financije hr.
Mnoge pivovare pokušavaju se izvući s bezalkoholnim proizvodima, gdje je konkurencija posebno žestoka, rekao je Kuhl.
Međutim, kako kaže, bezalkoholna piva su, u najboljem slučaju, samo “flaster” koji ublažava bol. Nisu spas u krizi.
The post Ogroman pad potrošnje piva u Njemačkoj appeared first on Capital.ba - Informacija je capital.