Kineska kopija BMW-ovog S 1000 RR-a
Ovo svakako nije prva kineska kopija BMW-a S 1000 RR-a, ali sigurno predstavlja najvernije izrađenu repliku do sada. Pred nama […] Чланак Kineska kopija BMW-ovog S 1000 RR-a се појављује прво на Auto Republika.

Ovo svakako nije prva kineska kopija BMW-a S 1000 RR-a, ali sigurno predstavlja najvernije izrađenu repliku do sada. Pred nama je „BMW S 1000 RR“ od Sukulija. Da li je, to jest koliko je zaista „1000“?
Znamo da neki od bezbroj kineskih proizvođača motocikala nastavljaju da imitiraju prestižne modele japanskih ili evropskih marki, nesputano i manje-više drsko. Međutim, nivo detaljnosti koji otkriva posvećenost kopiranju uvek je iznenađujući. Posebno impresivan primer je „ S 1000 RR “ iz Sukulija.
Jiangsu Daelg Motorcicle Co., Ltd. je naziv kineske kompanije koja stoji iza marke motocikala Sukulija. Sam natpis Sukuli koji je vidljiv na rezervoaru za gorivo po fontu podseća na prezentaciju Suzukija. Motocikl Jiangsu Daelg je jasno specijalizovan za kopiranje, a asortiman kompanije je obiman i raznolik. Međutim, trenutni vrhunski model u Sukulijevoj liniji je „S 1000 RR“ – zasnovan na originalnom BMW-ovom modelu.
Na „S 1000 RR“ podsećaju, ne samo da boje (bela, plava i crvena) asociraju na BMW M, već je i ceo dizajn je kopiran, i to do poslednjeg detalja. Komponente oklopa, uključujući „njušku“, očigledno su izčupane sa BMW-a s indeksom S 1000 RR iz 2019. godine, a podsetićemo da je tada s traka još uvek silazio bez onih zakrilaca. Isto važi i za zadnji kraj sa produžetkom okvira koji je pričvršćen vijcima od cevastog čelika. Ostaje nejasno da li su okvir glavnog mosta i impozantna „viljuška superbajka“ sa gornjom pločom napravljeni od aluminijuma.
U svakom slučaju, šasija Sukulijevog „S 1000 RR-a“ je u suštini identična onoj nemačkog originala, što će reći da dolazi sa centralnom oprugom pozadi i teleskopskom viljuškom okrenutom naopako s radijalno postavljenim kočnim čeljustima na prednjoj osovini. Međutim, poznavaoci identifikuju oblik obimnog zadnjeg lonca kao blagu netačnost u ovoj kopiji, jer odgovara onom s prethodnog modela od 2017. godine pa nadalje.
Ključna razlika između Sukulijevog i originalnog BMW-a S 1000 RR-a se odnosi na ugrađeni motor. Kinezi još nisu kopirali redni četvorocilindrični motor od 200+ KS. Ispod oklopa supersportskog Sukulija skriven je linijski dvocilindarski motor. Kompanija Jiangsu Daelg ga smešta u kategoriju mašina od „250 do 400 kubnih centimetara“, bez iznošenja pojedinosti o najvećoj snazi ili drugim pojedinostima iz opusa tehničkih specifikacija. Lažni superbajk verovatno neće preći 35 KS i maksimalnu brzinu od 140 km/h.
Cena za Sukulijev „S 1000 RR“ takođe još uvek nije dostupna. Do sada je dostupan samo preko kineskih veletrgovaca, a cena je tamo po dogovoru, u zavisnosti od željene zapremine, detalja dodatne opreme i, pre svega, naručenog broja komada. U svakom slučaju, ovaj lažni dvostruki R iz Kine neće se pojaviti u Evropi, bez Euro 5+, bez ABS-a – i bez odobrenja Bayerische Motoren Werkea.
MotoRepublika
(36)
Чланак Kineska kopija BMW-ovog S 1000 RR-a се појављује прво на Auto Republika.
Koja je vaša reakcija?






