Fiat predstavio prvu trokolicu u „večnost i po“ dugoj istoriji
Fiat ima razloga za slavlje. Upravo je prikazan treći novi proizvod na četiri točka ove nedelje! Ups, pardon, ovaj artikal […] Чланак Fiat predstavio prvu trokolicu u „večnost i po“ dugoj istoriji се појављује прво на Auto Republika.

Fiat ima razloga za slavlje. Upravo je prikazan treći novi proizvod na četiri točka ove nedelje! Ups, pardon, ovaj artikal leži na svega tri točka, pa je zato slavlje postalo je najneobičnije i najneočekivanije. Minijaturni kamionet Fiat Tris je prvi model na tri točka u čitavoj istoriji romanske kompanije a koja do sada traje evo već 126 godina. Automobil je razvijen za tržišta Afrike i Bliskog istoka, ali bi se u budućnosti Tris mogao pojaviti u Evropi, gde će se takmičiti sa sličnim po formatu, s modelom po imenu Piaggio Ape 50.
Fiat Tris je dizajniran u Italiji i saglasno stereotipu o Italijanima, trokolica nije bez stila. Oblik kabine i neobična LED rasveta su delo internog dizajnerskog tima. Kamion dužine 3,17 m pruža pocinkovanu šasiju okvira i točkove s felnama od 12 inča. Najavljene su tri verzije. Mališan će dolaziti s ravnom karoserijom, s ravnom teretnom platformom bez bokova i golom šasijom sa kabinom, što bi trebalo da omogući ugradnju nadgradnje drugih proizvođača. Nosivost je 540 kilograma, dok je bruto težina vozila na nivou od 1.025 kg. Prečnik okretanja je 6,1 m.
Fijatov trotočkaš poseduje električni pogon s trakcionim motorom koji radi na naponu od 48 volti, i koji proizvodi 12 KS i 45 Nm obrtnog momenta. Litijum-jonska baterija se sastoji od istih ćelija koje su upotrebljene i kod kvadricikala, ili ako vam je draže, kod mikroautomobila Citroena Amija i Fiata Topolina, ali je ukupan kapacitet povećan sa 5,5 na 6,9 kWh.
Kompletna energija u punoj bateriji bi trebalo da bude dovoljna za 90 kilometara putovanja, maksimalna brzina kretanja je 45 km/h: ovo bi trebalo da bude dovoljno za usluge dostave. Istovremeno, da biste napunili bateriju, dovoljno je pronaći običnu utičnicu od 220 volti. Tris ima ugrađeni kabl sa utikačem, punjenje od 0 do 80% će trajati 3,5 sata, a do 100% – 4 sata i 40 minuta.
Osnovni enterijer kabine još nije prikazan, ali se navodi da Fiat Tris poseduje pojaseve s vezivanje u tri tačke, univerzalni displej od 5,7 inča, priključak tipa USB-C, pa čak i taster za pranje vetrobranskog stakla. Kasnije se obećava veza sa telematskim uslugama (na primer, za upravljanje flotom komercijalnih vozila) i brendiranim kompletom Moparovih dodataka.
Tris će se proizvoditi u fabrici Stellantisa koja posluje u Maroku, gde se takođe proizvode Ami i Topolino. Međutim, datum početka proizvodnje još nije objavljen.
AutoRepublika
(127)
Чланак Fiat predstavio prvu trokolicu u „večnost i po“ dugoj istoriji се појављује прво на Auto Republika.
Koja je vaša reakcija?






