Irska turistička kampanja “Keep Discovering” kroz AIDA model
Turistička organizacija Irske lansirala je kampanju „Keep Discovering – Take Your Time“ kako bi pozicionirala zemlju kao idealnu destinaciju za one koji žele da putuju sporije, dublje i autentičnije. Umesto klasičnog promoviranja atrakcija, kampanja stavlja akcenat na osećaj otkrivanja i ličnu transformaciju, oslanjajući se na jake emocije i vizuelni identitet koji podseća na poeziju i […] Ovaj članak Irska turistička kampanja “Keep Discovering” kroz AIDA model se pojavio prvo na TU magazin.

Turistička organizacija Irske lansirala je kampanju „Keep Discovering – Take Your Time“ kako bi pozicionirala zemlju kao idealnu destinaciju za one koji žele da putuju sporije, dublje i autentičnije. Umesto klasičnog promoviranja atrakcija, kampanja stavlja akcenat na osećaj otkrivanja i ličnu transformaciju, oslanjajući se na jake emocije i vizuelni identitet koji podseća na poeziju i smirenost
Kroz pažljivo osmišljenu naraciju i upečatljive slike netaknute prirode, kampanja emotivno angažuje posmatrača i vešto ga vodi kroz sve faze AIDA modela – od privlačenja pažnje do poziva na konkretnu akciju. Irska se ovde ne prikazuje samo kao destinacija, već kao putovanje ka sebi – poziv da „ne otkrivaš samo svet, već i sopstveni mir“.
Kampanja je odličan primer primene AIDA modela (Attention – Interest – Desire – Action) u savremenom turizmu. Evo kako izgleda u praksi:
Pažnja (Attention)
Slogan “Keep Discovering” odmah privlači pažnju, dok poruka “Take Your Time” kontrira brzom i stresnom načinu života. Smireni vizuali, zvuci prirode i nežna muzika bude znatiželju i emocije.
Interesovanje (Interest)
Kampanja razvija interesovanje kroz autentične priče, pejzaže van utabanih staza i svakodnevne scene koje prikazuju život u Irskoj. Fokus je na slow travel iskustvima i kontaktu sa lokalnom kulturom.
Želja (Desire)
Emotivna naracija gradi želju da se Irska doživi lično – bez žurbe, u sopstvenom ritmu. Prikaz pejzaža, gostoprimstva i unutrašnjeg mira budi potrebu za begom iz svakodnevice.
Akcija (Action)
Poziv na akciju je blag, ali jasan – uz linkove ka planiranju putovanja, inspirativnim vodičima i konkretnim itinerarima. Kampanja ne prodaje “ponudu”, već poziva da sebi poklonite vreme i iskustvo.
Istorija glamura: turizam u Opatiji kroz vekove, saznajte više.
„Keep Discovering – Take Your Time“ nije samo marketinški slogan, već emotivna filozofija putovanja. Kampanja pokazuje kako se spajaju emocija i konverzija – pažljivo vodeći turiste od inspiracije do odluke da krenu na put. Irska se tako pozicionira kao destinacija koja nudi više od fotografije – nudi osećaj pripadanja i mira.
Paralela sa Srbijom – Ima li mesta za takav turizam i kod nas?
Kampanja „Keep Discovering – Take Your Time“ može biti inspiracija i za destinacije u Srbiji, posebno one koje već nude autentična iskustva, prirodnu tišinu i lokalnu kulturu.
Regioni poput Stare planine, Tare, Homolja, Zlatibora van centra, pa i sela u Šumadiji ili istočnoj Srbiji, već imaju uslove za slow travel – sporo putovanje koje stavlja akcenat na doživljaj, ljude i prirodu, a ne samo na atrakcije.
U Srbiji postoji potencijal za sličan narativ – gde se odmor ne meri kilometrima, već trenucima. Kampanje koje bi prikazivale miris sveže pečenog hleba, razgovore sa domaćinima na tremu, zvuke reke ili pucketanje vatre u planinskoj kolibi – mogle bi, poput Irske, da emocijom angažuju domaće i strane posetioce.
Irska koristi emociju da inspiriše. Srbija to može da prati, autentičnost već poseduje. Potrebna je samo dobra priča i prava poruka.
Pratite nas na našoj Linkedin, Facebook, Instagram i X stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Ovaj članak Irska turistička kampanja “Keep Discovering” kroz AIDA model se pojavio prvo na TU magazin.
Koja je vaša reakcija?






