DS ulazi u novu eru: Fokus na dizajn, struju i evropsku proizvodnju

Kristine Šulce Tergajst, nova direktorka brendova DS Automobiles, Alfa Romeo i Lancia za nemačko tržište, nakon više od 100 dana […] Чланак DS ulazi u novu eru: Fokus na dizajn, struju i evropsku proizvodnju се појављује прво на Auto Republika.

Jun 9, 2025 - 20:55
 0  8
X
DS ulazi u novu eru: Fokus na dizajn, struju i evropsku proizvodnju

Kristine Šulce Tergajst, nova direktorka brendova DS Automobiles, Alfa Romeo i Lancia za nemačko tržište, nakon više od 100 dana na toj funkciji, najavila je jasan kurs: DS želi da osvoji nemačko premijum tržište kroz francuski stil, vrhunski dizajn i punu elektrifikaciju.

Na statičkoj prezentaciji novog modela DS N°4 u Riselshajmu, direktorka je istakla da je DS sada spreman za „novu eru“. Posle skromnog početka sa jednim električnim modelom (DS 3), marka sada širi ponudu sa potpuno električnim SUV-kupeom DS N°8, kao i novim DS N°4, koji će takođe imati isključivo električnu varijantu.

„Svaki novi model DS-a biće dostupan kao električna verzija, to je naše jasno opredeljenje“, naglasila je direktorka. Iako je prethodno najavljeno da će DS od 2025. godine nuditi samo električna vozila, kompanija sada kombinuje različite pogone, od hibrida, preko plug-in varijanti, do potpuno električnih, kako bi se fleksibilnije prilagodila tržištu.

Nemačka, kao zemlja sa najvećim udelom premijum automobila u Evropi, predstavlja i izazov i šansu. „Naš francuski DNK – veza sa umetnošću, stilom i zanatskom preciznošću – čini nas posebnima“, rekla je Šulce Tergajst. DS cilja na individualiste sa osećajem za estetiku i kvalitet – ljude koji žele da se razlikuju od mase.

U okviru Stellantisa, DS zadržava sopstvenu strategiju: marka neguje posebno dizajnersko odeljenje u Parizu, sopstvene standarde kvaliteta i prepoznatljiv identitet. Iako koristi istu platformu kao, na primer, Opel Astra, DS se razlikuje kroz jedinstveno podešavanje ogibljenja, ekskluzivne materijale i viši nivo udobnosti.

Tehnologija takođe igra ključnu ulogu: DS je prvi Stellantisov brend koji je integrisao ChatGPT u svoje modele, čime želi da digitalizaciju poveže sa prijatnim putovanjem, kako za odrasle, tako i za decu.

Model DS N°8, koji koristi i francuski predsednik Emanuel Makron, označava ulazak marke u višu klasu. Strategija uključuje sve relevantne segmente – od kompaktnih modela poput N°4, do luksuznog N°8.

Novi DS N°4, čija električna verzija startuje s cenom od oko 45.000 evra, biće privlačan i privatnim i poslovnim kupcima. Vozilo se proizvodi u Riselshajmu pod sloganom „u Evropi za Evropu“, a koristi održive materijale i ima kratke isporučne rokove – svega nedelju do dve od završetka montaže.

„Putovanje je umetnost“, poručuje šefica DS-a, i upravo taj moto bi trebalo da definiše budućnost ove francuske premijum marke.

AutoRepublika

(95)

Чланак DS ulazi u novu eru: Fokus na dizajn, struju i evropsku proizvodnju се појављује прво на Auto Republika.

Koja je vaša reakcija?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow